Jag tycker inte om grönsaker.

Som en regnbåge på himlen mår jag idag. Färgglad och vacker. Idag ska inget få stoppa mig. Idag känns det som att jag kan stå för det jag säger, när jag säger att jag hatar rosa. Dom där rosa molnen känns så avlägset långt borta. Så varför ens lägga ner tid. I wont. Fast om jag känenr mg själv rätt så kommer jag gå emot det jag jsälv intalar mig själv att göra. Som vanligt.
Imorgon kommer jag att känna mig som en groda utan ben.. Helt hopplös..
Som en regnbåge på himlen mår jag idag. Färgglad och vacker. Idag ska inget få stoppa mig. Idag känns det som att jag kan stå för det jag säger, när jag säger att jag hatar rosa. Dom där rosa molnen känns så avlägset långt borta. Så varför ens lägga ner tid. I wont. Fast om jag känenr mg själv rätt så kommer jag gå emot det jag jsälv intalar mig själv att göra. Som vanligt.
Imorgon kommer jag att känna mig som en groda utan ben.. Helt hopplös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0