Dag 7 – Min bästa vän.

Jag har ingen aning om varför inläggen inte hamnade i den ordningen jag skrev dom, men whatever, u get the point iallafall.
Men iallafall, här kommer fortsättningen ;
Min bästa vän.. Bästa vän. Måste nog säga att Tove är min bästa vän. Och Bea. Och Louise. Och Tobias.
Det är dom jag kan berätta allt för, och dom jag älskar villkorslöst tills jag dör. I just know.
Jag och Bea började våran journey 03. Även Louise. Det var då Bea och Lollo var bästa polare, och jag hängde med Sofie. Det var kul. Jag och Lollo hade likadana byxor första dagen. Och nu när jag tänker efter - skitfula. Jag kommer även ihåg då jag och Bea hade nästan likadana kläder. En rosa tröja, mörka jeans, med en fläck på ena knät (båda hade på höger tror jag), och vita skor.
Anyway, nog om kläder.
Jag älskar er, chicas!
Och T&T, bäst är ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0