Dag 6 – Min dag.

MIN DAG var såhär:
Var vaken till halv 5, somnade. Vaknade 07.35 av kattjävlarna skulle öppna dörren, somnade.
Vaknade 12.30, satte mig i vardagsrummet, smsade med Bea, kände doften av äckligt kattpiss och rotade runt varihelvete sture hade pissat, slängde ut en madrass på balkongen som han hade gosat sig lite med för den stank äckelkattkiss, fortsatte smsa med bea, bestämde att hon skulle hämta 14.10,
gjorde mig iordning tills dess, Bea kom 14.40 (inte förvånad) drog till stan, drog en frulle på McD's, handlade mjörre och bröd, samt frukt, åkte hem, gjorde fruktsallad åt mamma, skällde ut kattfan, satte mig här, tadaaaa.
Sen nu så ska jag äta glass, och inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0