Update

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Imorgon är det en vecka kvar tills jag får flytta in, men ska nog flytta lite tidigare för jag måste städa ur lägenheten. Feels goood. Sen får vi se om lillebror dyker upp någon gång i vinter med, annars blir det bara jag mig själv och Sara. 
Nu ska jag och mamma snart iväg till stan och köpa svart målarfärg. Ska måla en bokig liten hylla. Kommer få världens finaste etta. Fast det skulle vara bättre om jag hade en loftsäng, men what to do man? Jag älskar denna säng så mycket mer, så i'll keep it.
Anyway, kommer bli bäst utan tvekan. Nu ska jag göra mig iordning, för om 3 minuter börjar våra bästa år och sen efter det åker vi. CYA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0