Smile

Jag försöker plugga det jag kan utan böcker, men det är inte lätt. Jag fastnar i diskussioner med folk om olika saker, eller så bara måste jag läsa bloggar. Jag har hunnit med mycket i morse. Vaknade klockan 08.02, somnade om. Vaknade 09.02, hoppade in i duschen, diskade, åt frukost, torkade bordet och dammade det andra bordet. på 40 minuter. Jag är grym. Och så fort cityakuten är slut så ska jag packa upp påsarna på golvet.
Det är superfint i min lägenhet. Ska ta kort på det när jag orkar, vilket jag inte gör just nu. 
Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen i bloggen ;)



[jag ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer] Annars får jag önska en trevlig helg :)

2010-09-10 @ 14:47:05
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch tråkigt att plugga!

2010-09-11 @ 17:13:52
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0