Invandring.

Det är kul hur folk kan ha så olika åsikter om vad invandrare är. Bara för att min pappa, hans syskon och föräldrar är ifrån Danmark, så anses inte dom som invandrare. Enligt farmor och enligt många andra. När jag säger att jag inte är helsvensk, så säger dom flesta att det ändå räknas som svensk. Men varför det? Är det för att dom är vita? Är det därför dom inte räknas som invandrare? Är det alltså dom med annan hudfärg vi vill stoppa invandringen för? Jag tycker att allt detta om invandringspolitiken är så otroligt patetisk. Det har blivit en sån stor grej utav det hela. Jag har bara hittat en nackdel med att ta in såpass mycket invandrare som vi gör och det är att om vi fortsätter i den här takten så kommer vi, ca år 2040 någon gång vara 50% invandrare och 50% svenskar. Men om vi kollar hur många som jobbar på sjukhus. Vilka är då flest? Invandrarna eller svenskarna? Jo, utan tvekan invandrarna. Så utan invandringen (som många i min närhet vill stoppa) vad skulle vi ha då? Helkassa vårdcentraler och akuter.
Visst, nu vet jag att Oscar sitter och tänker på våldtäkts-statistiken, och jag kommer dit med Oscar. Jag googlade fram något där det står att 1 av 3 är invandrare som alltså har just våldtagit någon. Googlade lite till, där det visade att 47% av våldtäkter utomhus görs av invandrare. Räknar man inomhus och utomhus tillsammans är det endast 38%.
Jag har inget mer att skriva om invandringen. Jag tycker bara att det är så patetiskt av folk att inte se något fel på vita människor, men att släppa in mörkhyade - då blir det kalabalik.
Och vad blir ni om ni ska flytta till ett annat land? Jo - invandrare.
90% av alla invandrare har heller aldrig brottsregistreras.
Det här med att alla invandrare gör något slags brott är fel.
Det är endast 10% av invandrarna, eller
1% av vårat lands totalbefolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0