När livet tar slut och smärtan tar över

Ibland kan jag önska att jag skulle bli skjuten bara för att veta om det gör ondare än att må så psykiskt dåligt som jag gjort dom senaste åren. Ibland kan jag önska att jag dör så jag slipper allt detta, men något håller mig tillbaka. Det finns något som hindrar mig, trots all den smärta jag har. Det är en av anledningarna till varför jag sällan vill vara själv, för jag vet att jag kommer börja må dåligt då. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre, jag har försökt med så mycket. När ska det vända?
Oscar - min bästa vän. Tack för att du är med mig every single day. Det gör det hela lite bättre, även when i feel like shit. Jag älskar dig.
Nu ska jag ta my sorry ass och lägga mig innan det blir för mycket skitsnack på bloggen.
Imorgon kommer en ny fin video. You'll see.

Kommentarer
Postat av: lillasysterrrr

jag älskar dig masssssssssor

2010-10-05 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0