Swebus

Det har varit svårt att hitta tiden till att blogga. Men nu är jag snart hemma, och lär ha nästan all tid i världen. Just nu sitter jag på bussen är på väg hem. Ska byta buss i Jönköping och där är det även väntetid en timma. Hoppas bara den bussen är lika tom som denna var när jag hoppade på. Ogillar fulla bussar. 
Har en inte så mysig Mr. Hotshot-Cowboy framför mig som har en såndär snygg(ful) kappa som går ner till vaden, och en snygg(ful) Cowboy hatt. Även två decimeter tjocka glasögon. Men det är inget jag wajnar på. Bara han är nöjd. Sen sitter det nån brud till höger om mig som är så jävla glo-ig så det är inte klokt. Jag menar, sure I look good, men hon behöver väl inte glo sönder sig själv för det. Take a pic, it lasts longer.
Nu ska jag fortsätta åka buss, senare när jag sitter på den andra blir det Veckans Heting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0