Hedelunda

Försöker få tag på the gayguy, men han svarar inte på mina miljarder sms. Ska nog spamma honom lite till. Tänkte bara meddela er alla att jag är helt freaking inlove with my new ring. Den är sjukt nice. Ville bara säga det. 
Igår va en trevlig dag. Var och tittade på min otroligt vackra syster på hennes bal. Det var lite kul. Fick dock stå och vänta i över en och en halv timma, för Amanda kom nästan sist eller sist. Efter det fick jag sitta på station och vänta i någon timma på bussen. Sen träffade jag Oscar och vi hade så äckligt kul igår. Eller jag hade det iallafall. Sen verkade det väl som att han med hade det, men vem vet? He might be fakin' it! Nae, nu ska jag försöka få tag på honom igen, och sen gå ut. Smell ya, lovers.
Timo Räisänen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0