When darkness turns to light..

.. it ends tonight, it ends tonight.
JAG har haft ett liv dom senaste dagarna, så jag ber om ursäkt för min 0-iga uppdatering.
Jag har träffat mitt ex, varav hans flickvän inte va glad över det. Varför förstår jag inte, när man är polare. Men de var bara att acceptera det, så jag fick gå hem.
Har även träffat little Tias. Han bjöd på kaffe på det nya cafét. Det va mysigt där inne. Sen cruisade vi runt i hans awesome-bil. Det va trevligt att träffa honom igen. Länge sen lixom.
Har även skrivit 2 noveller så även därför jag inte bloggat.
Jag ska ändra på det.

Kommentarer
Postat av: FEBBS.SE

jaha.. hurdå? haha eller vadå det är inte en hemsida ens, tipsade han den ?:O

2010-03-06 @ 22:28:29
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0