Hiss & Diss

Hiss;
Rött hår är sjukt fint. Jag vill ha rött hår, men jag vet att jag inte passar i det, så jag överlåter det till min syster istället.
Go Tove.

Självklart tänker jag hissa världens bästa serie. Skins är den bästa, och alla borde verkligen ge det en chans.
Bäst är ju såklart James Cook / Jack O'Conell, men det är en annan historia.
Skins <3

Jumpsuit-en är underbar. Det är något jag tänker införskaffa och använda flitigt. Sjukt snygg.
Just denna finns på Hm för 99:-, finns även i helsvart och randigt.



Diss;

Dessa enormt fula harem-liknande byxor är nog det fulaste jag sett.
Men om någon vill ha dom - HM 399:-

Och varför jag dissar detta program hittar ni HÄR.

Blått hår. Grönt hår. Rosa hår. Lila hår. Cyan-färgat hår. Alla dessa "utstickare" som tror dom är så fina i sitt grönblårosalilagula-hår kan få fortsätta tro det. Nästa gång jag ser en människa med sånt hår ska jag skratta. Högt.

Kommentarer
Postat av: Melinda Dalin

Hejsan!

Vill du vinna 2000 spänn att shoppa för på nelly.se?

Rösta på min bikini, blir den det vinnande bidraget så kör jag en utlottning på min blogg där vinnaren får 2000 kr att handla för på Nelly.se! Kul va :) Mouhaha.



Länka min bikini på din blogg och lämna en kommentar i min blogg, så vet jag om du är med i tävlingen :)

Ha en trevlig kväll!



Rösta här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FQKGdXvq0dKiEWsB3FYCdJppjQ30qK0vaJz2#bikiniGallery

2010-03-30 @ 22:21:10
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: sannie

ah well, då kanske du kan skratta gott om mitt utseende som jag hade tidigare då? :P

2010-03-30 @ 23:18:51
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0