One night in Bangkok, and the world's your oyster.

Hemma förfän. Saknat min säng, min tv, min dator, DUSCH, VATTEN, RIKTIG TOALETT, osv. Men men, what to do.
Idag när jag åkte hem (åkte till sthlm, tack så mkt för det, Anton) och på tåget mellan Västerås och Stockholm så var det en förbannat irriterande bög (ja, han va bög) och hans pojkvän, och pojkvännens barn som satt framför mig, och snett emot mig. Han började först skratta åt mig, och sen viskade något till sin pojkvän och snorungen som vände sig om och skrattade dom med. Sen tog han en 0,5L ölburk, och svepte den på två klunkar. Jag ljuger eller överdriver inte, det är det som hände. Sen sa den där jävla idioten att Sverige är som ett jävla arabland, och så satt det utlänningar framför honom. Han betedde sig inte riktigt som den ålder han hade (35~40). Sen gick dom av i älskade Sundbyberg. Det är äckligt nice där btw. Just so u know.
Efter det var det byte i Stockholm mot Vingåker och då kom det fram en jävligt söt japansk tjej och sa (och jag ska skriva på så bra engelsksvenska så ni förstår hur hon uttalade allt)
- ixkjus mi. ixkjus mi! sa hon.
- yes?
- is dis the tlain to kallstaaaa?
- Karlstad, yes!
- Okei, thänk ju!
Hon va himla söt.
Nu ska jag duscha. Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0