I'm bad!

Jag har varit en dålig människa som inte bloggat på snart 7 dagar, men why the fuck should i care egentligen? Inte så att jag haft något att skriva om ändå.
Just nu befinner sig jag, Sara den bästa Holmaren och Therese den bästa Nielsenaren i Västerås hos Mirre den bästa Mattsonaren. Igår va vi hos Anton den bästa Tranehagaren innan vi "gick" ut på krogen. Det va jättekul! WOHO va vi dansade hela kvällen. Kanske om vi hade kommit in. Vilken vi inte gjorde dårå, men det kanske ni fattade.
Anyways, Sen träffade jag Pelleplutt,  och vi gick till nånstans och tillbaka. Det va väl lite kul. Sen gick restern lite neråt. Men jag är ju inte awesome för ingenting lixom. Supersara - up up and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0