2weeksnotice

Nu ska jag vara borta i två veckor, på ett ungefär. Mindre eller mer återstår att se.
Jag lär ju sakna min moder mest. Även fader. Och syskon.
Och Oscar. Och Fanny.
Och kissekatten. Och Alice. Och Tova.
Och min dator. Och min tv. Och en dusch. Och vattentoalett.
Men mest lär jag nog sakna min säng. Allvarligt.
Nae. Okej.. inte riktigt.
Men.. Jag vill egentligen inte åka pga att jag kommer sakna sönder mig. Men det kommer bli fett.
The trollkarl, The friends, The band, the umgänge, the everything.
Vi hörs om två veckor, mina älskade bloggläsare! Och får jag tag på en dator bloggar jag igen med en finfin uppdatering!
Puss och Kram
Syns på stan
Skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0