18 and life

Ja, då va denna vecka planerad också. Enda lediga dagen är väl idag. Och möjligtvis söndag. Eller nej, nu ljög jag. Möjligtvis hela helgen, beroende på om den där saken kan svara någon gång. Men imorrn drar jag till Eskilstuna, och hur länge jag stannar där återstår att se. Beror lite på det andra folket. If i could i would stay tehre forever. Men, nu går det inte.
Och jag har missat Våra bästa år i lite mer än två veckor. Det roliga är att det handlar fortfarande om samma sak. Jag skrattar lite inombords för jag är en evil människa.
Nu ska jag sminka mig och klä på mig (ja, jag är naken. not) för jag lurade i mamma att hon sa igår att hon skulle köra mig till stan idag. Funny.
Så går det när man ligger nästan död på soffan.
Bloggar senare mina 18 lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0