6

Idag är det 4 dagar sen jag skrev. Och jag ber om ursäkt till mig själv som är den enda som läser detta. Vilket kan vara bra på sitt sätt. På sista tiden har jag hunnit bli vegetarian, nästan slutat vara vegetarian men klarat mig igenom det, vart i Eskilstuna och.. Ja det var väl allt. Sen måste jag vill ** för att kolla upp om det stämmer, det som jag tror. Och är det så, blir det inte roligt på något vis. Jag har faktist inte alls mycket att blogga om. Jag är helt tom. Men det är ju ingen nyhet. Och jag hatar Kissie och Dessie. Men mest Paow, för hon tror att hon är så mogen. Åh, hur patetisk får en människa vara egentligen? Om Paow kunde göra världen en tjänst och bara hänga sig. Hon klagar på alla som missar ett samtal från henne. Man tycker ju att hon borde växa upp, för hon är trots allt 16 år. Usch, nu slutar jag skriva.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag läser din blogg x3 Så du får blogga lite oftare =)

2010-01-07 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0