14

Igår hände det lite.. Som vanligt. Jag gick bort till mormor och fick lite pengar som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år. Så jag blev 700 kr rikare. Sen säger hon att det inte alls är mycket pengar. För en fattig arbetslös är det som om Gud har hört mina böner. Inte för att jag tror på Gud, men you get the point. Efter det gick jag till pizzerian mittemot mitt lägenhets-hus och köpte en cola så att jag kunde få en 50-lapp tillbaka. Fanny skulle låna pengar så.. Senare gick jag och Oscar till konsum för jag skulle köpa Neutrogena, men det fanns ju inte där. Efter det gick jag och Oscar upp till Fanny, så Oscar kunde borsta ur mina 2 enorma tovor jag hade i håret. Nu är det jättefint igen. Och snart ska jag till Ica och hämta ut kläder.
Bara för att min katt är mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0