12

Idag har jag inte alls gjort för mycket. Jag skulle gå upp halv åtta hade jag intalat mig själv, så att jag kunde komma i tid på mitt möte. Bussen går 08.40 och jag skulle fylla på busskortet innan det. Så jag låg i sängen och tänkte att jag va tvungen och gå tjugo över, så att jag skulle hinna. Kvart över 8 kollar jag på klockan och går upp och tänker - awesome en kvart kvar tills jag ska gå. så jag börjar resa på mig,o tar upp mitt smink. Drar på lite puder o mascara. klär på mig. Kollar klockan igen .. Står nu : 08.23 och jag tänker; Men jag hade ju en kvart på mig typ.. Nyss ? Sen kom jag på att jag hade inte en kvart på mig, utan 5 minuter. Åh, livet är underbart när man är slut i huvudet. Efter det så åkte jag iallafall på mitt underbara möte. Kom hem och träffade Oscar. Gick till Ica och köpte ett jävla frimärke och postade brev till försäkringskassan. Så snart blir jag 8100 kr rikare, det ska bli nice.
Svar till Bea; Sure, jag har ju tid alla dagar i veckan, utom tisdagsförmiddan :) HÖR AV DIG!
Nu ska jag försöka borsta ur min enorma tova jag har i håret, vilket jag har svårt att göra. Funderar på att klippa det kortare.
Närbild, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0