11

Åh, idag har jag vart med Bea. Vi va inne i stan för hon skulle posta nått papper på arbetsförmedlingen. Efter det gick vi till fiket på norr, där vi fikade med Qim/Kim/Cim. Sen lämnade vi QKCim och åkte mot akuten för Bea skulle kolla sin halsmandel. Men dom sa bara att Bea skulle ringa 1177 efter 4 och boka tid. Vilket hon inte gjorde. Sen åkte vi tillbaka till Vingåker och åkte runt lite. Sen frågade Bea om vi skulle åka iväg till Igelfors och kolla hur det såg ut. Så det gjorde vi. Kan ju säga att det va sjukt dött. Sen när vi åkte hem började det roliga. Vi mötte Beas karl och han körde nån stor sak - liknande grävmaskin som sandar u know - och jag frågade Bea ; Är det han? Och sen åkte vi av vägen. Så Robin (Som han heter) fick vända och dra upp oss ur diket. Ingen repa på bilen eller något. Jag och Bea skrattade en himla massa åt det. Sen åkte vi hem, och nu är jag hemma. Och Oscar ville ses.. Eller nu vet jag inte längre, för jag ville inte köpa cigg till honom. Men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Bilskrot(fast bilen behövdes ju inte skrotas)så Bilgrav får det bli!

Det var en jävla dag du. Ska vi ta det igen snart eller? Kanske kan möta nån annan den här gången och se om den är lika snäll och vill dra upp oss? ;)

2010-01-12 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0