Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek är Freddie Dahlberg. Eller man kanske säger VAR Freddie? Jag vet inte. Träffade honom Via Sara Gustavsson som gick i min klass då han satt på hennes pakethållare på stan. Det var första gången jag såg Freddie. Sen var jag "på g" med Christian Svahn, som jag oxå träffade pga Sara. Hon är allt en liten matchmaker. Jag kommer ihåg när jag och Bea va hemma hos Sara och gjorde oss iordning och sen gick till Christian. Eller hur det nu var, och sen när vi kommer dit så får jag en kram av Freddie. Sen hörde jag honom säga: CHRISTIAN, VART ÄR PORREN? typ. Det va ju kul. Det va då jag kände att jag hade känslor för honom, på något konstigt litet sätt. Vi bestämde oss senare för att ses i stan och det var en otrooooooooooooooligt lång och pinsam tystnad. Och vi kollade ju på bästa första-träffen-filmen oxå. Naked mile. Superbra val.
Men vi har haft massor med underbara stunder som jag alltid kommer att komma ihåg. Som när han kallade mig för sin för första gången. Eller när han pussade mig första gången. Det var utanför Venezia, eller va pizzerian nu heter. Jag kommer att komma ihåg när vi var på studsmattan och ja.. och sen kom farmor dit. Eller när vi spelade va det nu hette på din dator. Eller när vi borstade tänderna samtidigt. Du fanns alltid där för mig, Freddie. Tack.
Min första kärlek var allt jag ville att den skulle bara - underbar, passionerad, kärleksfull, tragisk, och otroligt givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0