Today, tomorrow, forever.

Imorgon is the day. Dagen då jag ringer till tant sjuksköterska för jag behöver en årlig besiktning av min fitta.
Eller lite närhet och pill. Jag vet inte, kan inte avgöra vilken känsla det är.
Nåja, its that time of the year anyway.
Idag har jag vart med mina bästa vänner Kissa och Rosann. Alltså, det är jag som är Amira. Och jag hänger inte ut folk i bloggen, jag menar.. Det är so not blogggaya-style.
Men då undrar man vad Paul håller på med? Är han rasist? Paul är min transa vän. Han hette Paulina innan. Nu kallas han Paul och har en pojkvän. Hugo Grönas. Snacka om att bara vara tillsammans för publicitet. Och Kinza då? Alltså, man uttalar hennes namn Känza, men alla tror att det uttalas Kinza men det stavas bara så. Så jävla fail när alla bara säger KIIIINZAAAAA hahahahaha.
Näh, nu ska jag sluta. Det var bara Sara-Oscar-humor.
Nu ska jag sova, för bögjäveln ville inte röka med mig.
Godnatt lovers, haters, och allt däremellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0