Svt sux

Kollade på utfrågningen av Jan Björklund förut, men kunde inte titta så länge för programledarna gjorde mig så förbannat irriterad. Med Mona Sahlin körde dom stenhårt och elakt. Det var bara elakt och dom var allmänt dryga. Sen nu när lilla Jan, lilla älsklingen Jan kommer in, då är det en massa gulligullande och puttinuttande. Jag tycker att dom som programledare borde vara med opartiska i det hela och inte visa vad dom tycker. Alla har nu förstått att dom kommer köra hårt på dom röda, och smöra vägen åt dom blåa så dom glider fram. Dom kommer få dom röda att se ut som skit och dom blåa att se ut som om dom är bäst i världen. Vilket jag verkligen inte tänker tåla. Fortsätter det likadant kommer jag åka till den där jävla studion och sitta där själv och vara program-ledare. För jag vet iallafall hur man ska vara för att verka opartisk, även om man inte är det.
Grow up!
Jag kan absolut se positiva saker hos både alliansen och hos dom rödgröna.
Jag säger inte att jag inte ser något negativt med dom båda, för det gör
jag verkligen. Därför vill jag starta ett eget parti, med mina åsikter och tankar
och jag tror att om jag bara lärde mig om hur man ska finansiera det hela
så skulle det inte vara så stort problem.
Lär mig, åh ni stora mästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0