Papa Bear

Jag har verkligen fastnat för det. Papa Bear. Det klingar bra.
Bläddrade nyss förbi på tv4 fakta. Hur i helvete kan man låta det gå så långt i vissa länder att dom låter barnen leka terrorister och misshandlar varandra och sätter en fejkpistol mot deras panna, kallar dom för jävla horor, jävla äckel, och vissa andra väl valda ord. Blir så irriterad när jag ser folk låta det gå så långt.
Men det är ju heller inte kul att läsa om sånt, så jag ska skippa det nu.
Jag har vart med Oscar typ.. 3 gånger idag. Det är typ.. 4 gånger mindre än vad vi brukar lixom.
Det är mina naturliga läppar, så ni behöver inte fråga något om dom.
Och nej, jag spärrar inte upp mina ögon. Jag har naturligt stora ögon.
Och tuttar. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt växer med att allt annat växer

2010-08-18 @ 20:12:04
Postat av: Sara

Och vad menar du med det då?

2010-08-19 @ 12:31:44
URL: http://idiut.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Du är otroligt vacker Sara :)

2010-08-21 @ 20:42:31
Postat av: Söderlund

Snygging där! :)

2010-08-31 @ 04:12:08
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0