Orkeslös

Jag har inte riktigt haft tid att blogga. Har vart på grönan, vart på kräftskiva samt inte haft lust :)
Men i'm soooo back in track så ni anar inte.
Kräftskivan var riktigt super. Träffade Simon som jag inte träffat på ganska länge. Det var kul. Lite nytt folk var det där också. Dagen efter åkte jag, Tove, Tobias, Helle, Micke, Noah, Linnea, Nellie och Daniel till gröna lund. Vi skulle åka runt 10, men vi åkte väl kanske 10.30-10.45 någon gång. Men fram kom vi och hem med. Nellie fick övningsköra hem. Det var lite awesome. Ni ska se hur roligt det var att sitta brevid en sovande Noah. När han sover flyger han åt alla håll och sitter inte still. Det var superskoj.
Nu ska jag sova. Eller nej. Men nu ska jag kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0