Han micrade min kaka.

Och oljade min stekpanna. Han bakade min bulle, han tände min lampa. Han strök mina gardiner, han handlade min mat. Han bäddade min säng, han tvättade mitt golv! Han hämtade min post, han lagade min tv.
Någon som vet vad jag snackar om?
Inte för att det stämmer, men kul äre iallafall.
Igår va jag hos mina kusiner för att träffa Ebba & Molly innan dom åker ner till Malmö igen. Vi var och kollade på Klaras ridning och hon ramlade av en gång. Fick en vit rosett. Efter det åkte vi hem och skulle käka. Dom valde att sitta ute, men jag fick sån panik av alla getingar att jag tog min mat och gick in. Sen skulle dom iväg och äta glass vid pingstkyrkan men mamma ville inte och inte heller jag. Så mamma släppte av mig vid bion och där kom Sardar och hämtade upp mig. Vi åkte till Alfons, och gastuberg, och Norrköping för att avsluta med Vingåker.
Lite kul var det allt.
Nu ska jag snart iväg med Oscar och träffa Fanny som bor 8987 mil härifrån :) Fast hon kommer ner till station, så vi slipper gå långt. Thats whats been going on, dudes.
Hejdå.
Ebba.
Molly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0