Kärlek till världen.

Oj oj oj, igår fick jag reda på en smaskig hemlighet som jag kanske delar med mig av senare i Secret of the day! Återstår att se. 
Igår va en wonderful dag. Va hos Malin ett tag, spelade spel med My, Malin, Hanna, Kristina (?) och Madde. Tror jag dom hette. Jag är ju inte helt hundra på det, men det va säkert så. Va ett ganska roligt spel, som jag och Malin förlorade i. HEH. Anyway.
Idag har jag vart ute på balkongen i typ en timma, sen gick jag in, för det blåste för mycket. Träffade lilla Hannielove idag med. Söt hon är. Hade gått in i fel lägenhet, hur man nu lyckades med det.
Nu ska jag göra en lista, och sen ska jag sova lite. Somnade halv 4 och vaknade halv 10. CYA my loves.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0