Hiss & Diss

Idag kör vi lång lista på hiss & diss.
Hiss;
Jeansklänning! Sjukt snyggt. Något jag ska införskaffa mig när jag kan ta mig någonstans utan att mitt knä ska vara kukat.
Sjukt fint iallfall


Graviditetsmagar är jättefint. Och jag blir så lycklig när jag ser alla små tjockisar vandra runt. Så fint.

Danmark! Jag älskar Danmark. Jag ska bosätta mig där så fort jag kan.
Blir även en tripp dit i sommar med min lillebror. I hope.

Jack O'conell. Så jääääääävla het. Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa honom.
Snart blir jag tjugo. Så om nån kan ta med honom då blir jag lyckligast ever.



Diss;
För mycket färger på en klänning, enligt mig. Den lär passa några, men jag vet inte riktigt om jag gillar den ändå.

Jag ogillar magrutor. Eller iallafall när det blir för mycket magrutor. Det är bara fult.
Lagom är bäst!

Jag dissar Polen. Jag ogillar det verkligen. Vi var ju där med klassen när jag gick i nian. Och då var det väl kul. Men när man tänker efter så är det inte nice någonstans. Det är bara.. Jag vet inte.
Ogillar't iallafall.

John Black - Från serien "Våra bästa år" /  "Days of our lives".
Hur hans ögonbryn får ett eget liv i slutet på varje scen förstår jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0