9

Har tänkt på en ganska fjompig sak. Jag tycker det är det iallafall. Jag menar; här sitter jag, i min säng, knappt några vänner och wajnar om det. När jag kan ta tag i det själv, lämna min dator ifred och bara försöka skaffa nya vänner. Är det verkligen så svårt att skaffa vänner i dagens samhälle? Ska man verkligen tro på alla rykten man hör angående hur falska och opålitliga alla är? Eller ska man verkligen bilda sin egen uppfattning om precis varje enstaka människa? För jag erkänner; jag har lyssnat på rykten, ignorerat dom och sedan har det visat sig att det har varit sant. Då blir det en aning svårare enligt mig att skaffa vänner då man tror mer och mer på rykten. Jag vill inte lyssna mer på rykten.
Jag gör slut med rykten från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0