6

Alltså jag är så awesome, så jag tog en ibumetin INNAN jag skulle lägga mig. Så idag mår jag bra. Honestly. Idag händer inget. Oscar ville ju komma över ikv. Men han vägrar ju svara i tele, så jag skiter i det. Ska väl bara städa och sånt här hemma. Nej okej, nu ljög jag.
Och så blir jag så trött på folk som aldrig fattar vinkeln. Jag menar, hur svårt kan det vara? Och behöva ljuga? Men dooh, inte så att jag avlider om nån säger nej, jag vill inte. Hm.. Nåja. Igår va ju jag och Bea ute i Baggetorp för hanna hade 20årsfest. Det va ganska dött, men helt ok. Och Hannas tuttar försökte hoppa ur klänningen hela tiden. Nåja, nu ska jag.. ligga kvar i sängen och inte göra något. Har bara inget att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0