17

Jag har ingen dator. Så jag ber om ursäkt för min underbara uppdatering. Just nu sitter jag hos Louise. Imorgon ska jag byta ut min trasiga datorsladd. Sen bär det av mot Make-up store samt Blue Lotus. Kolla tatueringsgrejset Louise lämnade in åt mig. Kostar det under 4, så gör jag den om 3 veckor. Känns bra. Eller ja, beror ju på om dom har tid då. Men jag menar det är då jag har pengar.
Kul att jag fick mejl idag när jag hade landat här i E-tuna om att vi visst hade möte imorgon och inte på Torsdag som dom först sa. Det är ganska så ruttet att dom säger det med så kort varsel.
Så dit ska jag inte imorgon. Vilket kostar mig 135 kr. Men det är helt och hållet deras fel.
Jag ogillar det skarpt. Nu ska jag tråka tills jag blir trött.

Och Louise hade inga roliga bilder, så detta blev ett bild-löst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0